- Gewoon eerlijk
- Persoonlijk verbonden
- Niet lullen maar poetsen
kennis > hot-topics > Uitzendbureau-groeiformule > groei-tips
kennis > hot-topics > Uitzendbureau-groeiformule > groei-tips
Verschillende flexondernemers en onafhankelijk experts in flex delen hun groei-ervaringen en tips. Echte groei-uitsmijters dus die je direct in de praktijk kunt toepassen voor spectaculaire groei. Deze tips hebben we voor jou op een rij gezet:
Harald Jager (KTP Interflex): “Er zijn tal van marketingtips en -trucs te verzinnen om te groeien, maar het begint toch echt bij het klassieke ambacht: het persoonlijke contact met opdrachtgever en kandidaat. Niets doen levert ook niets op. Je moet dus zelf in actie komen om uiteindelijk uitzendkrachten te werk te stellen.”
kennis > hot-topics > Uitzendbureau-groeiformule > groei-tips
Na het lezen van het boekje weet jij:
Ronald Vermeer (Flexpartners): “Focus is echt het toverwoord. Je bent uitzendbureau, dus richt je dan ook op je corebusiness van het plaatsen van kandidaten bij opdrachtgevers. Een goede pizzeria maakt ook alleen pizza’s, niemand komt er speciaal om spareribs te bestellen.”
Remco Valkman (NestrX Uitzendbureau): “Er zijn opdrachtgevers die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Ga daar niet mee in zee of neem er afscheid van. Ze kosten je de meeste tijd en vaak betalen ze je ook nog eens het laatst.”
Houd er rekening mee dat je om de zoveel jaar een professionaliseringsslag moet maken. Wim Davidse (HR- en flexstrateeg bij Dzjeng): “In de eerste jaren steek je terecht veel tijd in digitalisering. Maar weet dat elke scale-up na ongeveer 3 tot 5 jaar, als je zo’n 10 tot 15 miljoen euro omzet draait, nieuwe stappen moet zetten. Op het gebied van het professionaliseren van je marketing, recruitment en sales bijvoorbeeld. Dat is echt een wetmatigheid waar je maar beter vast rekening mee kunt houden.”
Denis Vaessen (Soma Works): “Wat ons erg geholpen heeft, is geïnspireerd blijven. Dat kan op allerlei manieren, van het lezen van boeken over groei tot het bezoeken van ondernemersbeurzen.”
Remco Valkman (NestrX Uitzendbureau): “Daarmee bedoel ik dat je je opdrachtgevers zoveel mogelijk moet spreiden en daarmee dus je risico’s. Beter 10 kleine opdrachtgevers dan 1 heel grote. Stel dat die laatste wegvalt, heb je een probleem.”
kennis > hot-topics > Uitzendbureau-groeiformule > groei-tips
Leer van de groeiervaringen van succesvolle collega uitzendondernemers. Vraag geheel vrijblijvend en gratis het boekje aan (60 pagina’s) en vergroot jouw kennis. Het uitzendbureau Groeiboek – de Scale Up Praktijkcase – een blauwdruk voor uitzendondernemers met groeiambitie.
Leer van de groeiervaringen van succesvolle collega uitzendondernemers. Vraag geheel vrijblijvend en gratis het boekje aan (60 pagina’s) en vergroot jouw kennis. Het uitzendbureau Groeiboek – de Scale Up Praktijkcase – een blauwdruk voor uitzendondernemers met groeiambitie.
Het anders willen doen dan de gevestigde orde; transparanter, slimmer, vriendelijker met volledige focus op het servicen van klanten én persoonlijke aandacht. Daar begint het verhaal van Flexpedia.
En don’t worry. Geen spam, daar geloven we niet in. No-nonsense en transparant, precies zoals Flexpedia is. Wij mailen je periodiek aanvullende kennistips met alleen relevante informatie voor jou.
En don’t worry. Geen spam, daar geloven we niet in. No-nonsense en transparant, precies zoals Flexpedia is. Wij mailen je periodiek aanvullende kennistips met alleen relevante informatie voor jou.
Wij zijn een innovatieve club met het hart op de juiste plaats en geloven in eerlijkheid boven alles. Zoals moeders altijd zei: ‘Al is een smoesje nog zo snel. De waarheid achterhaalt je wel’