- Gewoon eerlijk
- Persoonlijk verbonden
- Niet lullen maar poetsen
Vanuit de Flexpedia Newsroom – 10 oktober 2023 – Haarlem – Bron: Flexmarkt
De oktober-editie van Flexmarkt magazine bevat een leerzaam artikel over do’s en don’ts bij het uitbesteden van de backoffice.
Flexondernemers Abby Lempers (Lempers Select) en Tamar Kasoglu (Flex Technique) delen hun ervaringen. Enkele quotes zetten we voor je op een rij:
‘…bij uitbesteden backoffice profiteer je van de schaalgrootte van de backoffice-partij…’
Abby Lempers, mede-eigenaar uitzendbureau Lempers Select, over de voordelen van uitbesteden.
‘…ze zijn helemaal gefoscust op backoffice, ze hebben ingerichte systemen en gestroomlijnde processen. Zelf kun je zó instappen…’
Abby Lempers, mede-eigenaar uitzendbureau Lempers Select, over de voordelen van uitbesteden.
‘…bij uitbesteden weet je dat alles juridisch is afgedekt, dat ze alle benodigde kennis in huis hebben en dat de risico’s bij hen liggen…’
Tamar Kasoglu, eigenaar van flexbureau Flex Technique, over de voordelen van uitbesteden.
‘…bij uitbesteden weet je dat alles juridisch is afgedekt, dat ze alle benodigde kennis in huis hebben en dat de risico’s bij hen liggen…’
Tamar Kasoglu, eigenaar van flexbureau Flex Technique, over de voordelen van uitbesteden.
Lees hier het hele artikel in Flexmarkt magazine Do’s en don’ts bij uitbesteden backoffice
‘…natuurlijk is het tarief belangrijk, maar niet allesbepalend. Kijk vooral kritisch naar wat een backoffice-partij daar allemaal voor biedt…’
Tamar Kasoglu, eigenaar van flexbureau Flex Technique, over de keuze van een backoffice-partij.
‘….er zijn zat kleine backoffice-partijen met mooie salespraatjes, maar in mijn ogen is het beter te kiezen voor een gerenommeerde organisatie. Zoals we eerder dit jaar hebben gedaan door met Flexpedia in zee te gaan. Voor ons moeten ze ruim 8000 uren per week verlonen en dat is nogal wat. Daar mag een wat hogere factor tegenover staan…’
Abby Lempers, mede-eigenaar uitzendbureau Lempers Select over de keuze van een backoffice-partij.
‘….communicatie en service waren voor mij concrete aandachtspunten bij het kiezen van een backoffice-dienstverlener. Toen ik ergens op een website zag staan dat ik vragen alleen via de mail kon stellen, haakte ik meteen af…’
Tamar Kasoglu, eigenaar van flexbureau Flex Technique, over de keuze van een backoffice-partij.
‘….ik zie mijn flexbureau als mijn levenswerk en ik maak dat grotendeels afhankelijk van Flexpedia. Dat is spannend en soms wel eens moeilijk. Dan zou ik bijvoorbeeld dingen net even wat anders hebben gedaan. Ik begrijp het overigens wel, want het is inherent aan een backoffice-dienstverlener dat ze wat meer risicomijdend zijn. Zoals het eigen is aan de salesmensen, zoals wij, om juist wat meer risico te nemen…’
Abby Lempers, mede-eigenaar uitzendbureau Lempers Select, over het samenwerken met een backoffice-partij.
‘….ga vrijblijvend een gesprek aan. Tijdens een kop koffie bij zo‘n backoffice-partij krijg je goed inzicht in alle voor- en nadelen. Bovendien merk je of je een goede klik hebt met de desbetreffende partij…’
Tamar Kasoglu eigenaar van flexbureau Flex Technique, over de keuze van een backoffice-partij.
Bron: Flexmarkt magazine oktober-editie
Lees hier het hele artikel Do’s en don’ts bij uitbesteden backoffice
Sinds de samenwerking met Flexpedia’s platform is onze concurrentiepositie aanzienlijk versterkt. Vooral door de slimme recruitment tools en de backoffice functionaliteiten van het platform zijn onze bedrijfsprocessen binnen Workaround Europe geoptimaliseerd. Snelheid, overzicht en structuur. Daarnaast een stuk kostenbesparing met lage kostprijzen en het voordeel van de ET-regeling.
Sinds de samenwerking met Flexpedia’s platform is onze concurrentiepositie aanzienlijk versterkt. Vooral door de slimme recruitment tools en de backoffice functionaliteiten van het platform zijn onze bedrijfsprocessen binnen Workaround Europe geoptimaliseerd. Snelheid, overzicht en structuur. Daarnaast een stuk kostenbesparing met lage kostprijzen en het voordeel van de ET-regeling.
Uitzendbureau starten incl. handige tools zoals debiteurenkaart
Fase-systeem uitgelegd plus infographic
Van Fase A naar Fase B en C wat er verandert plus infographic
Wat zit er allemaal in de basis omrekenfactor?
Wat is de inlenersbeloning, hoe pas je het toe?
Hier aanmelden voor de meest praktische e-zine over flex!
Handige blog? Tips of vragen? Laat het ons weten: mail naar Aldert: aldert@flexpedia.nl
Het anders willen doen dan de gevestigde orde; transparanter, slimmer, vriendelijker met volledige focus op het servicen van klanten én persoonlijke aandacht. Daar begint het verhaal van Flexpedia.
En don’t worry. Geen spam, daar geloven we niet in. No-nonsense en transparant, precies zoals Flexpedia is. Wij mailen je periodiek aanvullende kennistips met alleen relevante informatie voor jou.
En don’t worry. Geen spam, daar geloven we niet in. No-nonsense en transparant, precies zoals Flexpedia is. Wij mailen je periodiek aanvullende kennistips met alleen relevante informatie voor jou.
Wij zijn een innovatieve club met het hart op de juiste plaats en geloven in eerlijkheid boven alles. Zoals moeders altijd zei: ‘Al is een smoesje nog zo snel. De waarheid achterhaalt je wel’